About Me

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
To describe bout me @ yrself u need to get an opinion from other's so this is wat people says about me : CRAZY, CARING, TEMPER, SPOILT BRAT, BOSSY, SNOBISH, STUCK UP, PERFECTIONIST, GOOD LISTENER, GOOD ADVISOR, TV ADDICT, LOVING, TOO COMITTED, CHILDISH, EASY GET HURT, GOOD PRETENDER, KEEP EVERYTHING TO MYSELF... basically there's still a lot more but i'm afraid that the space is not enough for me to fill in..hehehe... Btw i'm borneo gurl from KUCHING..

12 August 2008

Sedih sesangat....

Aku baru balik keje..penat sangat..balik bukan dpt rehat pown..nak tukar cadar katil cz penuh ngan bulu anak2..takut kena semput plak nanti..pasni nak iron baju tuk gi keje esok & mandi..ikut hati malas nak gi keje esok..xde mood dah..

Hari ni aku kena kol back cust cz line hp dye kena barred..bila dgr balik kol tu bukan salah aku pown..dye yg lambat bayar..so aku kol dye balik as per req by my Team Leader..cust tu ok jew..x marah pown cuma dye frustrated jew..aku pown biasala..
dgn penuh courtesy ckp sori lah atas apa yg dye hadapi w/pown aku tau bukan salah aku..well aku da biasa keje as cust svc mmg kena bnyk guna perkataan SORRY w/pown bukan salah aku..so aku end up the call & bgtau lah kat Team leader aku..ingat kan da settle lah..end of the day dye panggil aku balik bgtau client kitaowng marah coz aku gunakan ayat SORRY!!!!pelikkan??habis diaowng nak aku ckp apa lg ek???aku pown x faham...

Yang buat aku jadi lagi xde mood is bcoz manager aku pown da kena masuk campur hal ni..aku x suka!!!kan aku ckp aku ni perfectionist so aku x suka lah anasir-anasir yg x perfect dalam keje aku..ARGHHHHH TENSION...


X tau nak mengadu kat sape...nak berenti keje habis nanti aku nak makan apa??x kan nak harapkan hubby..nak bg duit kat mama xkan nak mintak duit dye kot..x leh..aku x suka..nak ngadu kat hubby pown x leh sbbnyerr dye x suka aku bawak balik hal keje ke umah..huk huk huk..ya Allah tolong aku..

Tadi aku mengadu kat budak ofc aku yg aku rapat..si intan..dye suh aku rilek jew cz dye ckp aku x salah..tp aku x leh lupakan benda ni..tadi nak ngadu kat lili tp dye busy & manager aku ada plak masa tuh..so kena la aku pandang dye dr jauh jew..mcm muka "puss in a boot" lam citer SHREK...huhuhu...

Hubby xde kat umah..dye kuar jap..aku da isap okok pown da berbatang-batang..x hengat nyerrr..nak mkn aku x leh nak masuk makanan..padan lah aku tgk diri aku makin kurus..susah hati je x nak makan..

Aku nak mandi..kot-kot dpt semangat tuk menghadapi hari esok pas aku mandi..(manalah tau kan)..pastu nak tido..(manalah tau aku dpt mimpi yg indah malam ni)..

Aku mengharapkan hari yang indah esok hari..insyaallah...

2 comments:

ska_ocean said...

huhuhhu~ ko nak ngadu kat aku time tu, kenape x ngadu jew babe?? biar je aku dgn ke'busy'an aku tu... keje aku bile je yg ko tgk habis...? len kali ko dtg jew, x pun ko sms aku, kite turun lepak kene okok... pasal client tu, ko lek jew.. bukan salah ko pown...

pagi ni aku dgr kowang kene lagi teruk kan... mcm2 QA nak tukar ye.. tapi jgn benti dulu yang... nnt sape nak jaga benny dgn oreo?? sape nak beli okok ko...? sape nak beli mekap ko (yg penting nih)...?

relax dulu yerk.. pray hard tomorrow will be happier than today... ok??

Unknown said...

Sian ko nok...aku tak sempat nak baca abis citer ko ni ari tu. ko jgn sedih lagi k.btw, family ko kan nak datang arini so aku harap, dgn adanya family ko so tak la ko ase sedih lagi :)