About Me

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
To describe bout me @ yrself u need to get an opinion from other's so this is wat people says about me : CRAZY, CARING, TEMPER, SPOILT BRAT, BOSSY, SNOBISH, STUCK UP, PERFECTIONIST, GOOD LISTENER, GOOD ADVISOR, TV ADDICT, LOVING, TOO COMITTED, CHILDISH, EASY GET HURT, GOOD PRETENDER, KEEP EVERYTHING TO MYSELF... basically there's still a lot more but i'm afraid that the space is not enough for me to fill in..hehehe... Btw i'm borneo gurl from KUCHING..

13 August 2008

I had a bad day!!!!

Hari ni aku bgn punya lah awal coz semangat nak gi keje..tinggal 3 hari closing untuk biznes cycle..insyaallah dptlah aku min target..Sampai ofc aku b/fast nasi lemak & pekena nescafe ngan lili & intan..datang jew "The Devil Wear Prada" (gelaran si lili) terus AUX 2(maknanya briefing lerr...)

Wah berita yang mmg semua owng x suka & bengang..banyak prosedur yg tukar..lah..kepala aku terus pikir mcm mana aku nak hit target camni??TENSION nyerrrr...aku x tau nak cakap apa..habis briefing @ 11am..semua budak dah x nak buat keje...dah demotivated..camne nak wat keje??aku yg semangat dr pagi terus down sampai ke ptg..yg memahami cuma kengkawan 1 ofc lerr...ramai gak yg decide to resign termasuk lah aku..

Balik keje plak aku terus naik LRT ke kpg baru..hubby amik kat sana..ingat nak mengadu kat dye..tp dye dok syok citer pasal keje yg dye buat..aku malas nak potong..buat muka biasa as if like nothing happen @ ofc..kang kalau aku buat muka masam,kena marah plak then gaduh..malas....

Sampai umah bukannye dapat rehat pown..nak layan anak2..bagi makan & cuci toilet diaowang..penat beb..bukan ada owang tolong pown..x yah la aku nak cakap baru nak tolong kot..entah lah..x makan lagi coz x rasa lapar pown..kol mama coz nak tenangkan perasaan..x bgtau dye apa2 pown coz x nak dye risau..

Hubby kuar jap gi danau kota..aku terus bukak pc & masuk blog..kat sini je lah aku dpt luahkan perasaan marah aku..x habis lagi sebenarnya..mcm2 benda yg berlaku kat ofc..yi mun aku dgr citer da dapat surat from management..si kah ying plak dpt complaint tp bukan salah dye pown..yang paling aku rimas ialah ada staff baru yg masuk dept kitaowng..pompuan kartun aku panggil A.K.A jinjang@bukit..dlm owang semua tension dye dok sebok tanya mcm2 kat aku..ikut ringan tapak tangan aku sure kena kat pipi dye tu..aku tunggu jew..ONE DAY nanti kalau aku da x tahan..

Eiiiiii...geram,marah & tension..hari aku mmg sucks & F**K up..if i have a choice mmg aku nak blah..tgk lah..dpt bttr offer aku chow jew..sori lili..nanti ko tinggal sowang2 plak..will miz u deh...

S'rang aku nak baring & tido..badan aku lemah sgt..tak nak harap hari yg baik untuk esok coz aku da xde mood nak dtg keje tp aku terpaksa dtg gak cz hari isnin ingat nak amik cuti sendiri..huhuhu(anda faham maksudnyerr kan...)


Doakan aku kuat untuk mengahadapi hari esok ye..sighhh..
wassalam

1 comments:

ska_ocean said...

aku kenal Si Bukit yg ko cakap ni! yg penting die masuk2 jew cakap aku clerk kat sini... yg penting, pergi tanye kat semua org "u kenal i siape x kat sini??" wah, 1st day dah lansi.. x sedar diri.. dia tu QA jew.. ba wau dal wau ha! aku lagi besar dari boss dye yg perasan carntek tu tau! (damien yg cakap...)

Ala, aku tau story pasal korang tu.. mmg la susah nak keje kan... xpe, kalo ko dpt bttr offer, aku relakan ko pergi... huk huk! aku doakan ko dpt ke airline semula... jgn sedih2..