About Me

My photo
Ampang, Selangor, Malaysia
To describe bout me @ yrself u need to get an opinion from other's so this is wat people says about me : CRAZY, CARING, TEMPER, SPOILT BRAT, BOSSY, SNOBISH, STUCK UP, PERFECTIONIST, GOOD LISTENER, GOOD ADVISOR, TV ADDICT, LOVING, TOO COMITTED, CHILDISH, EASY GET HURT, GOOD PRETENDER, KEEP EVERYTHING TO MYSELF... basically there's still a lot more but i'm afraid that the space is not enough for me to fill in..hehehe... Btw i'm borneo gurl from KUCHING..

21 September 2008

sedih..

Hari ni balik mcm biasa..sampai umah rasa cam lain sgt coz parents aku xde da..diaowng da balik semlm..aku tetiba sebak then pelan2 air mata aku jatuh gak..
aku da x leh tahan..

Mcm mana aku x sedih..1 bulan lebih diaowng dok ngan aku kat kl and lg bbrp hari je lg nak raya & tahun ni aku raya sorang kat kl...

S'rang aku cuma berdoa apa yg aku tgh buat & tunggu akan membuahkan hasilnya dlm minggu depan supaya aku leh balik beraya ngan diowng..kepala aku jammed..aku terlalu rindu kat mak aku..nak tido mmg x leh..hubby balik dr kedai je terus tido..hermmmm...

Hanya Allah yg tau perasaan aku s'rang

1 comments:

ska_ocean said...

Nonok kesayangan ku... Jgn sedih... Doa dalam kesediahan lagi buat ko susah hati... doa jer dalam keriangan... Take everything positively!

Aku pakai baju kuwung hawi nih... dah upload kat blog aku... tgk ah...~